Förnedrings tv

Det är väldigt mycket snack om X-factor...
Jag har väldigt svårt för den typen av program.Idol, famfactory osv.. I alla fall i början när det är uttagningarna.
Pinsamhetsfaktorn gör att jag vill krypa ur skinet..  
De gånger jag har sett några uttagnings program har det hänt att jag har stängt av ljudet!
 
Pallar inte med gråtandes brudar som inte kom med, fast att deras mamma säger åt dem att de har en sååån vacker röst!
 "coola" killar som blir sura och välter omkull stolar för att de inte kom med.
 
har fått sagt till mig att detta inte är så..
 
Stämmer det? Ska jag ge programet en chans?
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kolla X factor, det finns så sjukt många duktiga människor!

2012-09-23 @ 20:47:25
URL: http://janniftamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0