Tog mig tillbaka till 1991

När jag i november 2011 såg att NKOTB tillsammans med BSB skulle komma till Sverige-Malmö så sköljdes jag av minnerna från 1991 över mig..


Globen den 26 april 1991.
Biljetterna var slut, så mamma och min bästis mamma fick köpa dem via gulatidningen och om jag inte mins fel så gav de över 1000 kr för de biljetterna. Men herre gud vilken konser! Min första! och än idag en av de bättre jag har vart på.

Ett halvår senare var det dax igen. 1 nov 1991 kom kidsen tillbaka. Denna gång var mamma ute i god tid och behövde inte betala lika mycket. ;) 



Så när jag då får se att de ska tillsammans med BSB spela i Malmö så var valet ganska enkelt. Jag ska gå på konserten oavsett vad, hoppade t.o.m över en cypern resa för att inte missa detta.

Ja, jag vart lika fjantig som jag var 1991 men det skiter jag i... Herregud när Joey McIntyre tog min hand så dog 11 åringen i mig av lycka...

Bildbomb!




Joe Mcintyre











Det vart inga bra bilder på killaran när de var på scen.. Men jag har några filmer jag ska klippa ihop tänkte jag...

Men tills des...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0