saker man gör när man har tråkigt...

Hittade en lista hos Egoina som jag tänkte ge mig på...


Vilken svordom använder du mest?
- Skit vilken svår fråga... Jag vet förfan inte.

Äger du en iPod?
- Nej...  Känns inte Ipod lite 2010??

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- 06-,15 är väckar klockan ställd på, Mobilen ringer 06,30 och ända försover jag mig...

Hur många resväskor äger du?
- Minst två... tror jag. En STOR och en lite mindre..  

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
- Umgås??? Nähe denna tjej njuter av att vara ensam.. 

När var senast någon stötte på dig?
- det var sååå länge sen att jag mins inte.. 2003 kanske? 

Vad åt du till middag senast?
- Spagetti och köttfärsås. Gott! 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Definitivt!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
- 040.... 

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Nej det skulle jag inte säga.  

Vilken film kan du alla replikerna till?
-Sökarna (ja, jag vet) lejonkungen..  

Pratar du några andra språk?
- Engelska. Och som de säger här nere i skåne. Jag pratar Stockholmska.  

Diskar du din egen disk?
- Nej, det gör Sibylla 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Det beror på vem som bjuder ut.. Men jag har inte problem med att bjuda eller att bli bjuden. bara man inte tar det för givet att Killen/tjejen ska betala.  

Vad har du med dig in på bion?
- Popcorn, dricka, biosällskap och biobiljett.

Har du en blogg?
- Ja..?

När sov du senast på golvet?
- Eeee det minns jag inte.  

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Många... men jag klarar mig på 6h.  

Vad var det senaste du åt?
- Ett äpple

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Nja.. Kanske om jag skulle få en riktig DÖDslängtan.

Tycker du om att krama folk?
-Ja.. kramar är bäst!

 Äger du en digitalkamera?
- Ja!

 Vad är du allergisk mot?
-laktos, pollen, vatten...  

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Det vet jag inte... tror inte mamma tänkte på pojknamn.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Listor är alltid kul.

Sv:tack tack!Ja,det är allt gött att komma hem.=)

2012-07-19 @ 11:22:13
URL: http://cillapillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0