Julen...

Julen kom och gick lika fort tycker  jag.
 

Vi hade en väldigt trevlig julafton.
Började med att vi åte julfrukost hemma hos N & T kl 08,00 på morgonen. Barnen fick sina morgon paket och jag fick i mig en balja kaffe.
Glömde kameran men hittade denna på Nettans blogg lånar den....



Senare på dagen så var vi hemma hos P & P. Åt gott och hade det trevligt.
Jag hade tydligen vart en snäll flicka eller så var det tröjan som gjorde det, men jag fick många klappar...

   
 


Och ett presentkort på Thomas Sabo

Psst jag har bilder när jag kramar tmten, ni kan få se dem senare..

Kommentarer
Postat av: Johanna

man kan få mycket juklappar utan de behöver vara så dyra! :)

2011-12-27 @ 11:40:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0