Va fan!!!

Lägg av nu va???? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13539522.ab

Jag är helt och hållet med på vad Arne säger om att det finns fysiska skillnader mellan kvinnor och män.
Absolut, det är inget vi kan komma ifrån men när aftonbladet ställer frågan:
"Är fotboll för komplicerat för kvinnor?" Vill jag bara skrika rakt ut!!



Jag är feminist i den form att jag tror på Svenska akademin förklaring: Feminism är en politisk rörelse för kvinnors fulla ekonomiska, sociala och politiska likställighet med mannen.
(klicka på bilden för att göra den större)

Inte att vi kvinnor ska trycka ner männen, utan höja oss till samma nivå som dem, när det gäller löner, arbete osv.
Ibland blir jag så trött på den här j**la diskutionen. Fattar inte att vi fortfarande har den år 2011!!Troode vi hade kommit längre än så här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0