B-L-O-S-S-A glöggen heter blossa!

Jag är en sucker för glögg... Tycker det är hur gott som helst.
Mysigt att dricka en stor varm glögg i vinter mörkret.
Tycker ni om glögg?

Jag har under de senaste åren alltid köpt årets Blossa glögg..
Några har vart godare än de andra. Men man måste smaka på dem.
Min favorit har hittills vart 07. Med havtorn... Mumma

Årets smak kommer att vara Lutfisk! 

Ha ha ha haha 

Nej. Årets smak är saffran, med cognac, torrt vitt vin, sött starkvin,
och de klassika glögg kryddorna. Allså kommer den att smaka lussebulle... 



Redan nu kan ni beställa dem!
ja jag vet att det är lite tidigt kanske.. 
men jag har beställt 3 flaskor av årets smak. De brukar alltid ta slut på systembolaget. 


www.blossa.se   för att beställa eran flaska av årets glögg

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande (om man lyckas få tag i en flaska sen)!

2010-09-08 @ 16:49:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Petra M

Jag har precis beställt två......

2010-09-09 @ 16:11:20
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0