Kungarna av Tylösand

Kom just hem ifrån AP. Då vi har tittat på Greys Anatomi. Skönt att "våra" program har börjat igen.

Efter greys så var det Kungarna av Tylösand. Har ni sett det? Vet att det har skrivits en hel del om programmet. Men jag har inte sett det innan, kollade inte ens klart på nu heller.

I kvällen program var det en av killarna som gick runt naken, Kanske han har gjort i de tidigare programmen innan också vad vet jag. Men när detta kom på Tv´n kände jag att jag blev generad.


Jag och AP kom in på att diskutera just det med nakenhet.

Jag: det är väll skönt för honom om han trivs med sin nakenhet och kan gå runt så framför en tv kamera, jag skulle inte ha gjort det. Så pass trivs jag inte med min nakenhet.

AP: Jag trivs inte med min nakenhet, skulle helst duscha med lampan släkt om det gick...

Jag: ha ha ha Det skulle inte gå så bra.

Så om ni träffar på AP och sminket ser lite roligt ut, eventuella schamporester i håret så vet ni varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0