Dikt..

För ett tag sen så hittade jag ju min gamla diktbok på jobbet---> Läs här

Tänkte att jag skulle dela med mig av en min egna dikter som jag skrev när jag gick i 9:an tror jag..
Till min första kärlek..

Din varma kärlek smekte min kind,
sen försvann du kall som en höst vind.
Minnet av dig bränner fortfarande kvar,
frågor som inte har ett svar.
känslor som bultar i mig,
-kan du förstå hur du sårade mig?

Det är kul och sitta och läsa de man har skrivit.. Lite pinsamt men det var så jag kände på den tiden...




Kommentarer
Postat av: Nina

Lite rart. :)

Jag skrev aldrig några dikter i den åldern. Dock dagbok. Men har inte en enda kvar. Kasta alla (14 dagböcker) i 20-års ålderna någonstans. Hm...



Sv: Ja, visst var det synd om lilla fågeln! :0

2010-10-18 @ 20:46:22
URL: http://www.nina247.com
Postat av: Cecilia tipsar

men oj! tänk om man kunde uttryckt sig sådär som femtonåring.. eller ja nu haha

2010-10-19 @ 14:40:29
URL: http://ceciliatipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0