Va fan...

Ledsen för att jag inte har uppdaterat under helgen, men det har jag. Det är bara det att mina MMS inlägg inte har kommit upp. Inte alla i alla fall..

Vad har nu hänt i helgen??

Fre: Var och storhandlade. 2000 kr på en massa onödigt ont. mat! ;) Nää jag älskar mat!

Lör: Var barnvakt till AP´s barn, hon hade firmafest och våra gubbar var i Stockholm på K1 galan.

Sön: Pyntade här hemma. (inte allt julpynt) städade. Tog Julia till dansen. Åt en god middag ute tillsammans med AP, Hennes man, sambon och Julia.

Mån (idag): vaknade kl 05.00 kollade ut och insåg ganska snabbt att det inte blir någon Ullaredsresa.. Fan!!! Jag som hade laddat kameran ifall jag skulle stöta på Morgan, Bengt-Conny eller vad de heter..
Så idag fick jag snällt ge mig ut för att fixa lite klappar. Nästan klar nu!


Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag blir galen när det inte funkar med mmsen! Jag fick skicka mörker smset typ 6 ggr tills det ens kom iväg. Man blir så.. IRRITERAD!

2010-11-30 @ 03:34:52
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0