Julstök

Vid den här tiden brukar jag vara klar med alla julklappar.. bara några få kvar.
I år är det tvärtom. Bara några få klara och alla andra kvar, det värsta är att jag vet inte ens vad jag ska köpa till alla.

Men jag och mina svägerskor får slå våra klocka huvuden ihop och komma på klapparna till barnen!
det löser nog sig, men jag kommer att vara väldigt stressad i år. Suck.


Hade önskat att vi hade kunnat firat julen uppe i Stockholm i år, men eftersom jag inte har lnågra semester dagar kvar att ta ut så blir det till att vara kvar i Malmö. inge fel på det, men jag saknar min familj.

Jag och sambon planerar att ta oss in till köpenhamn snart för att besöka Tivolis julmarknad.

Någon sugen på att fälja med??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill med dit =)



Jag skall på anställningsintervju!

2010-11-15 @ 19:26:41
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Svorskan

Haha! Jag har precis börjat TÄNKA på julklappar.

2010-11-15 @ 19:56:24
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0