Sms konversation

Denna sms konversation visade min kära sambo mig.
Den är då mellan honom och hans lagkamrat. (korpen fotboll)

Sambo skickar:
Kan jag åka med dig idag, min vapen dragare? Mvh Små blåas kantlöpare.

Lagkamrat:
Jag blir hämtad kl 17.00 av K utanför mitt jobb. Både W och M Ska med. Blir nog litta tight. Sorry

Sambo:
Oki, då vet jag. Ska aldrig passa dig bollen. Och det jag skrev i det förra smset, det menade jag inte. Hejdå Nu raderar jag dig ifrån telefon listan.

Lagkamrat:
Fan va du e rå!

Sambo:
Förlåt: Jag fick ångest och visste inte vad jag skulle göra.
Vill du bli min vän igen? Snälla snälla. Jag ber på mina bara knän.




Nu hoppas jag att ni förstår att det var ett skämt mellan dem. Men för säkerhets skull så förklara jag det.
Det jag ville säga med detta meningslösa inlägg var att killar har sina stunder eller nåt.. Vet inte.

Det är tråk söndag!!


Kommentarer
Postat av: Petra M

HAHAHAHAHAHAH! Han är riktigt kul ibland broren min ha ha ha

2010-05-09 @ 19:09:02
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0