puh

En del dagar ångrar man sig att man ens gick upp ur sängen.

Känns som om allt har gått fel idag.

De problem som var i skolan. De problem som jag trodde var lösa visar sig att dem inte var det. Ringde skolan och blev nästan skrattat åt för att jag frågarsatte dem. Grrr

Sambon som var ledig för idag för att gå och prata med sin tatuerare, ringer mig och berättar att elementet i datarummet läcker. Står och droppar. Och det går inte att skruva av. Tydligen så har det stått och droppat över en vecka. Så nu är vårt golv förstört och vi måste lägga nytt.
Vi använder inte det rummet så mycket, plus att det står en massa möbler framför elementet, därför har vi inte märkt det.



Kommentarer
Postat av: Em

Du är inte ensam. Jag har försökt undvika allt som kan riskera såra mig i dag. Vet att jag överreagerar om någon är dum. Fel dag bara.

2010-03-23 @ 20:44:01
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Malin

Fan vad tråkigt. Föresten hur gick träningen???

2010-03-23 @ 21:17:12
URL: http://mammamalinmartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0