Min helg.

Helgens sammanfattning kommer här.

Fredag:
Somnade tidigt. Så skönt.

Lördag:
Tog det lugnt på dagen. Städade och tvättade lite.
Hemma hos Nettan och Cornelia på kvällen som bestod
av god mat, melodifestivalen och en nyckeltjuv.


Söndag:
Var på entré med Patrick och alla balla barnen.
Sen vart det träning med Petra
Sats Flow.

Riktig skön träning.
Efter det hade hon och jag lite hemligheter att prata om.
Tyvärr kan jag inte delge dem här för er då, Nettan läser min blogg.

Men jag lovar det kommer.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en bra helg, men somna ifrån Solsidan? hihi

Kram!

2010-03-01 @ 15:16:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0