utbildning

Jag har hållit i en 4 dagars utbildning tillsammans med två andra kollegor, i Danmark. (vilket är ett ganska spännande land)

Att hålla i en utbildning är alltid kul, jobbet med att förbereda, och nyfikenheten på hur deltagarna kommer att vara.
Och jag ska vara så pass ärlig att säga att, dessa deltagare imponerade på mig. Kanske inte så att alla var lika delaktiga i allt, men vilket gäng!

Alla kom de ifrån olika levnadsförhållanden, hade många olika åsikter och synsätt på saker och ting. men det vart inget tjafs. Alla verkade komma bra överens. respekterade varandra.

Helt underbart att umgås med dem. Några av dem vart jag riktigt imponerad utav.

Så till er deltagare där ute! Och till min andra kursledare.

Tack för ett par bra dagar.

Nu väntar bio med Julia, och sen min säng!!


De söta getterna.


Kommentarer
Postat av: zagge

För står du danska då?

kram

2010-06-12 @ 05:25:42
URL: http://zagges.blogg.se/
Postat av: Polski

Vi är imponerade av er också ska du veta !! tack för en mycket trevlig kurs med bra info och intressant upplägg !! Glöm nu inte följa väldens mest omtalade blogg !!

Over and Out

2010-06-15 @ 09:40:08
URL: http://daxnitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0