Min dag 7- min bäst vän

Jag är lyckligt lottad att jag har fler bästa vänner. Så jag tänker skriva lite om varje person. I ingen speciell ordning.

AP:
Ap är en sån vän som jag inte behöver prata med varje dag, utan vi kommer ifrån varandra. Det kan gå flera dagar innan vi ses eller pratar. Men jag vet att hon alltid finns där. Skrattet är sällan långt borta när man umgås med henne.

Petra:
Förutom min svägerska så är hon av mina närmaste vänner. Vill du ha ett gott råd så är Petra den du ska vända dig till. Så många kaffe och glas rödvin vi har delat. Vi har alltid roligt ihop och har hanterat många svåra situationer tillsammans

Nettan:
Också min svägerska men lite yngre... Nettan är en glad liten prick. Glömmer aldrig bland de första gångerna jag träffade henne, Buffalskor och hatade backstreet boys. Nettan och jag har gjort en massa kul tillsammans, dansat festat och annat skoj.

Jossan:
Min äldsta vän. Har känt henne hela mitt liv. Jossan är en stark tjej som vet vad hon vill, skin på näsan, ärlig ock rak. Du vet att du får ett ärligt svar i från henne. Tyvärr träffas vi inte så ofta då jag bor i Malmö och hon i Stockholm. Har en massa roliga minnen tillsammans med Jossan. Glömmer aldrig vår Spanien resa.

Inah, Jessica och Emelie:
Slår ihop dessa tre underbar tjejer till en klump. För det var så vi var under vår skolgång. Alltid tillsammans. träffar tyvärr inte heller dem så mycket pga av de ca 60 milen mellan oss. Men jag tänker på dem jämnt. Saknar dem och älskar då vi väl träffas. Senast nu i sommar på Emelies bröllop.

Min syster J:
Hon vet allt om mig men älskar mig ändå. Jag vet allt om henne men älskar henne ändå. Min syster är världens bästa. Vet att hon alltid ställer upp för mig och jag detsamma för henne. Nådde den som skulle försöka komma mellan oss. Önskar bara att vi inte bodde så långt ifrån varandra.

Mike:
Min bästa killkompis. som min bror. Finns det någon som skulle kunna få mig att skratta under förlossningen så är det han. Julias gudfar. Litar till 100 % på honom.


Så det var lite om mina närmaste vänner. Sen finns det en massa andra underbara personer i mitt liv. Många som jag aldrig skulle vilja vara utan.

Älskar er, saknar dem jag inte träffar..


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så saknad i sthlm =) Lovar att jag snart kommer och hälsar på dig ;) Kramisar från Jossan syster ;) hi hi

2010-12-07 @ 10:30:58
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: kaisa

mamma då?

2010-12-08 @ 07:28:41
Postat av: Petra M

Bästa vänner är syskonen som Gud glömde ge oss



Älskar dig med min vän <3

2010-12-08 @ 20:56:10
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0