Min dag 26- Mina rädslor

Oj..
vad är jag rädd för..

Ormar, jag är livrädd för dem. Tycker att ser lömska ut, med sina ögon. När de ringlar sig fram.. Hua. Klarade inte ens att se filmen Snak on a plane.. Det går inte.
Mardrömmen är ju att det ska åla fram en orm ifrån toaletten en vacker dag..


Sen är jag flyrädd.. Fruktansvärt flygrädd.. Läs om min värsta flygresa här--- Hatar dem
Jag vet att det är säkrare att flyga än att åka bil osv.. Men känslan av att ha noll kontroll är riktigt jobbig.
Men skulle jag dö på en flyresa så hellre att planet spängs i luften än att det strörta. Då hinner jag tänka.. det gör jag inte om planet sprängs.



Sen är jag rädd att något ska hända mina nära och kära så klart.


Kommentarer
Postat av: c..

Jag är rädd för fåglar.. min största skräck är papegojor..

2010-12-29 @ 11:53:59
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se
Postat av: Jompen

jag hade fått för mig att jag var grymt flygrädd. men så när jag åkte till mannen i somras (flög för första gången på flera år och ENSAM) så gick det hur bra som helst.

helt underbart tyckte jag att det var. (förutom värsta åksjukan) :D

2011-01-01 @ 18:49:30
URL: http://johannamoxell.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0