Min dag 2- Min första kärlek

Min första kärlek...

Hmm kommer inte ihåg den första kille jag var kär i. Ni vet den man frågade chans på.

Men jag kommer ihåg min första mer "riktiga" kärlek. Jag gick i 8:an och han gick i 7:an. Kommer inte ihåg hur det kom sig att vi började snacka, men på något sätt gjorde vi det.

Det skulle vara ett luciadisco i Farsta hallen. Jag skulle dit med mina vänner, och hoppades att han skulle också vara där. Vilket han var. Vi dansade, tryckare och kysstes. Gud var nervös jag var. När diskot var slut så åkte han hem. och jag och mina vänner skulle sova hos Inah.

Dangen efter då vi skulle ha  Lucia tåg i skolan och jag och mina vänner var stjärngossar. Visste jag inte hur det skulle bli mellan oss.
Men när tåget var över kom han fram till mig och kysste mig. Så lycklig jag var.

Vi var tillsammans i 3 månader, sen gjorde jag slut pga av att alla hade åsikter för att han var 1 år yngre.
Ångrade mig direkt efter, men vågade inte erkänna det för honom.
Ytterligare en månad senare vart vi tillsammans igen, denna gång 1 månad innan han gjorde slut för en annan tjej. Det knäckte mig. Trodde aldrig att jag skulle bli kär igen.

2 månader senare ringde han mig, och frågade om jag ville gå på bio. Vilket jag mer än gärna ville..
Kommer inte ihåg vem som gjorde slut den sista gången.. Men efter det var det slut på riktigt.
Kommer bara ihåg att jag var ledsen över att inte få han honom som vän längre.
Fast idag är vi vänner... eller vänner och vänner vi har ingen kontakt med varandra men när vi stötter på varandra så hälsar vi och pratatar en lite stund. 


Han var min första kärlek, men min största kärlek lever jag ihop med idag! Vi har vart tillsammans i 11 år snart. Och jag är glad att jag träffade honom.

Kommentarer
Postat av: Cissi

11 år är bra kämpat :)

2010-12-02 @ 12:42:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Petra M

Ååååh Puppy-love..... <3



Fast jag är glad att det är min bror som är din stora kärlek och inte den andra ;-) Av rent egoistiska skäl alltså... Vi hade ju aldrig träffats annars, du och jag!



Sv: Jodå jag är bättre men förvirrad och ångestfylld.... hade behövt en kaffe eller glögg med någon intresserad... Känner du någon?



Wilma hostar hostar och hostar. har varit på VC och fått utskrivet Molipect idag. ^Läkaren misstänkte halsfluss men efter proverna visade det sig att det har hon sluppit iallafall...

2010-12-02 @ 14:33:40
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0