Min dag 17- Mitt favorit minne

Okej detta är kanske inte mitt favorit minne men det ligger absolut på topp 10 listan.

Det är den 1:a maj 2001 och jag, sambon. Petra, Patrick och några till är i lund. Det är en solig dag. Vi går och kollar på studentkören som sjunger in våren. Går ner till tivolit som är uppe för dagen.

Vi spenderar nästan hela dagen med att gå runt och kolla på en massa saker.
Vi avslutar kvällen med att äta på The Bishops Arms. Servitrisen klappar mig på magen och frågar när det är dax.
-Om 10 dagar svarar jag.
-va? svarar hon. Trodde minst att det var 3 månader kvar.

Senare när jag och sambon sitter på tåget hem så börjar jag känna små smärtor i magen. Det känns som små kramper.
När vi kommer hem har smärtorna blivit värre,
Jag visste inte om det var dax, eller om det bara var ett falsk larm.

Det hela slutade med att jag och sambon åkte in kl. 05.00 på morgon den 2:a maj, och kl 17.55 kom vår ängel till oss.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja visst =D själv klart kan vissa åsikter vara lite hårda men får försöka att se det som en annans åsikt bara =D.



Å vad härligt minne =D När min första var i magen var jag i 7 månaden så trodde det handla om dagar haha.. och med min son trodde dom att jag skulle ha tvillingar och (haha) med min sista trodde dom att jag just blivit gravid när jag var i slutet.. haha inget sig lik =D.

2010-12-17 @ 21:31:05
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0