Min dag 16- Min första kyss

Eftersom jag hade problem med att komma in på blogg.se så får jag ta igen gårdagens Min dag, idag istället.

Min första kyss... 
Den hände sommarlovet mellan 5:an och 6:an.  Jag var hemma hos min kusin i Enköping och vi skulle på ett disco hemma hos Henrik (tror jag att han hette). Jag blev uppbjuden av en kille som heter Alexis Vinter. Kommer ihåg att jag tyckte han var så fin i sitt röda hår, gröna ögon.
Jag och han dansade flera gånger den kvällen och jag tror nog att jag blev lite kär..

Dagen efter så träffades vi ett helt gäng. Senare på kvällen så var åter igen hemma hos Henrik och kollade på film. Jag satt breve Alexis. Kommer inte håg hur det hände men helt plötsligt så kysstes vi.
Minns att jag tycker det var väldigt blött och han tunga var... påträngande.
När veckan var slut och jag skulle hem till Stockholm igen, så sa jag och Alexis hejdå. Träffades inte mer efter det.




Kommentarer
Postat av: Petra M

Gulligt :-D. Sv: var en jätteskön morgonpromenad faktiskt. Tog knappt en timme. Hur fasen löser vi tomte problemet :-S

2010-12-17 @ 10:41:06
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: malin

Jag hade också problem igår :(



Vilken äcklig bild :P



sv: vad tråkigt.. hoppas du känner dig friskare snart :)

2010-12-17 @ 10:47:05
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: c..

Jag tycker bilden var underbar ! haha! men jag har ju visst lite sjuk humor..blink*

2010-12-17 @ 12:00:19
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0