Min dag 15- Mina drömmar

Oj.. Vilka drömmar ska jag skriva om??


När jag var liten så drömde jag som de flesta tjejer, att bli prinsessa. Det gick så långt att jag fick morfar Janne att kalla mig prinsessan.

När jag blev lite äldre så drömde jag om att bli modell. Men det gav jag upp ganska snabbt. (insåg att jag inte hade längd eller utseende till det)

I tonåren så drömde jag om att bli koreograf, Jag älskade att dansa. När det var dax för att söka till gymnasium, så sökte jag till dansgymnasiumet. Kom in på en reserv plats. men tackade nej till den. Ångrar inte det beslutet. 

När jag blev äldre och i den åldern jag är i nu så har jag inte lika storslagna drömmar.. utan drömmer mer om att få resa. Köpa ett hus. Vuxen drömmar..

Det är konstigt det där med drömmar, när man är liten drömmer man om att förändra världen. Göra ett namn av sig. Blir något stort.
Nu drömmar i alla fall jag om att förbättra välrden, eller stadsdelen man bor i.


Kommentarer
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

ja det krymper när man själv växer.. konstigt det där. :P

fick tips av johanna att besöka dig. ångrar inte att jag gjorde det! himla fin blogg. och det säger jag inte bara för o vara trevlig.. ;)

2010-12-15 @ 23:12:31
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-12-16 @ 08:27:05
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Daniel

Drömmar bär en framåt!:)

2010-12-16 @ 11:07:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-16 @ 12:53:36
Postat av: Svorskan

Jag kom på en sak jag kunde drömma om när dottern var bebis. Det var att ha som mål att "ge mitt barn förmågan att göra sig själv lycklig". Det gav mig massor med funderingar på hur man kan låta ett barn växa upp och behålla sin fria vilja, men samtidigt ha sunda värderingar (och vem bestämmer vad som är sunda värderingar?). Det drömde jag om, nu tror jag inte det går att uppnå en sådan dröm, men den har varit utvecklande för mig själv. Ha en underbar kväll.

2010-12-16 @ 19:37:28
URL: http://svorskan.se
Postat av: Marie-Louise

Ja drömmarna ändrar verkligen karaktär ju äldre man blir.

2010-12-16 @ 20:02:12
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0