Min dag 11- Mina syskon (försenat)

Ja är minst i en syskon skara av 4. Yngst! Vilket har sina för och nackdelar...

Syster J:
Min äldsta stora syster, hon är 8 år äldre än mig. Men vi har alltid kunnat umgås. Jag anser att J är en av mina närmaste vänner.
Jag och syrran delar mamma och därför har vi alltid bott tillsammans.
J har två underbara döttrar. Nattis 18  och Evelina 8.

Syster A:
Min andra syster har jag inte bott med eller haft något direkt kontakt med henne förrän jag var 18 år. Men jag är glad att jag och hon har fått kontakt med henne. Vi har en fått en bra relation med varandra fast vi lärde känna varandra så sent i livet.
A har 3 underbara döttrar, Alexandra, Amanda och Andrea.

Bror A:
Min storebror.. Samma sak som med syster A. Jag träffade min storebror när jag var 18. Skit kommer ihåg så nervös jag var första gången jag träffade honom. Men det gick jätte bra. Vi satt i 4 timmar och bara snackade.
Jag och A har en bra kontakt. Tyvärr som gäller alla mina 3 syskon träffas vi på tok för lite. Då de bor i Stockholm och jag i Malmö.
A eller snyggo brosan som hans smeknamn bland mina vänner är. Har en underbar son, Rufus.


Jag älskar alla mina syskon. Skulle inte kunna lerva utan någon av dem...

Jag ler för att jag är er syster, och skrattar för att ni itne kan göra något åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0