Möhippa

Som ni vet så ska jag på 4 st bröllop i sommar. och med det innebär det också möhippor.
Kommer tyvärr inte att kunna medverka på alla, men jag siktar på minst 2
En möhippa har jag t.om. lite att säga till om.... Moha Moha ha ha ha(elakt skratt)

För att inte avslöja allt för mycket så ger jag er lite bilder... ;)

Klicka på dem för att göra dem större
   

 

 

Detta är ingen rebus! Utan detta är bara för att ge er en liten bild av hur dagen kan gå till...

Ser väl bra ut Nettan???

Moha moha hahaha (elakt skratt igen)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jo , vi får hoppas det :)

2010-04-09 @ 19:01:23
URL: http://hhejkaxig.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Tant,Nu mår du va ? Men det ser bra ut. Leka neger har jag redan gjort (när jag var lite,du vet vad jag menar) ,Bomull hatar jag över allt annat, men det är ju inget man dör av,sjung älskar jag fast alla andra hatar när jag gör det, Höjder får man bara en kick av,skrappa tungan kanske bara kan vara en bra sak inför bröllopet kanske inte så kul att kyssa sin käraste när hon inte är städad i munnen och städa är jag expert på ! Så ja en lätt match i mina ögon :)

2010-04-09 @ 21:34:33
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/
Postat av: Em

Hahaha! Elakt!

2010-04-10 @ 10:23:33
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Svägerskan

Jodå detta är väldigt riktat mot mig, du har till och med skrivit mitt namn och länkat till mig, känner mig ganska ut pekad.

"En möhippa har jag t.om. lite att säga till om.... Moha Moha ha ha ha(elakt skratt)

Utan detta är bara för att ge er en liten bild av hur dagen kan gå till...

Ser väl bra ut Nettan???

Moha moha hahaha (elakt skratt igen)"

Hur hade du tolkat det om du hade läst det och varit i mina skor va? men vad skönt då slipper jag den dräkten, hade ju blivit skit varm i den,bomullen som jag hatar och städa hade inte varit kul att göra på sin möhippa när man gör det hemma så ofta.

2010-04-10 @ 10:58:19
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0