Herre gud!!

Igår kväll var jag hemma hos AP och kollade film och hennes man var här hemma, och kollade fotboll.
Ap´s man hann komma hem innan jag gick där ifrån. Så jag fick byta ett par ord med honom med. trevligt.

När jag kommer hem var jag väldigt trött och la mig nästan på en gång. Somnade nog innan huvudet hade landat på kudden.

Men vilken dröm jag hade sen då. Det var en sån där dröm som man inte vet om det har hänt eller inte.

Vilket fall som helst så drömde jag om kvällen hade gått.
Jag var hemma hos AP och tittade film, gick sen hem och la mig. AP´s man hade gått för länge sen. Men rätt som det är kommer han tillbaka till oss. Och han och min sambo satte sig för att spela FIFA-10.
Jag blev måttligt irriterad, tyckte klockan var för mycket. Vi skulle ju ändå upp och jobba dan efter. Men så länge de inte förde liv så jag kunde sova fick det vara ok.

När jag vaknade på morgon så var jag tvungen att fråga min sambo om AP´s man kom tillbaka eller om jag hade drömt. Det kändes precis som det hade hänt. Min sambo kollade på mig som om jag dum i huvudet.
-Nej det gjorde han inte. Du har nog drömt.

Jag måste nog ha gjort det svarar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0