Idol 2009

Hej vänner!

Jag är hemma idag med min onda rygg. Var nog lite dumt att dtäda här hemma igrå för i dag har jag så ont att jag knappt kan rör mig.
Därför har jag lagt mig på mage här i soffan och tänker bara vila ryggen Och be en tyst bön om att det känns bättre senare.

Jag ligger här o läser en massa bloggar, och många har skrivit om Idol. Och jag ska vara kvinna nog att erkänna att jag kollade inte på det.
Jag kan tycka att det blir så pinsamt ibland.
Har inte folk självrespekt? Hör de dåligt? Sen när Juryn säger att de inte har en chans kommer de ut och gråter.

-min mamma tycker jag sjunger vackert.

-Snälla!! Hon är din mamma hon måste tycka det!






















Har man inga vänner som är ärliga?

Kommentarer
Postat av: Sofie

okej :)

2009-09-09 @ 11:29:36
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: kaisa

Visst sjunger du vackert

2009-09-10 @ 07:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0