Min helg....

Helgen började bra och slutade lika bra.

Mike kom på besök, och jag o mon sambo hade bestämt att vi skulle till Bakfikan för att kolla på ett parkompisar som skulle spela. Mike följde med oss. Och kvällen slutade med att jag var så där lagom snygg....

   
Men det var trevligt. Bra musik. Och trevligt sällskap.
Tack Petra, Isadora, Mike och min kära sambo.

Lördagen hade vi bestämt med våra vänner som var på besök ifrån Göteborg.
Vi åt en jääte god kalkon middag som AP hade gjort.
Sen stack vi och bowlade. mellan 00.00 och 02.00 bowlade. Tro mig jag hade ont i handleden efteråt.
Men jag fick en massa skratt. Tyvärr har jag inga bilder då jag inte hade kameran med mig.
Tack AP, hennes man, Robban, Marielle, Mike och Min sambo.


Det var en ganska tung helg. Men jag hade kul!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

tack sötis <3

2009-10-26 @ 19:36:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0