Dagens

Dagens kläder: Leggins och ett linne
Dagens smink: Mascara
Dagens jobbiga: Måste bestäma vart jag ska fika idag? Waynes eller Kniv o gaffel??
Dagens roliga: När en människa har levt i tio år, har hjärtat slagit nästan 400 miljoner gånger.
Dagens tråkiga: Söndag, helgen är över
Dagens planer: Dansträning
Dagens vill vara: På bättre humör
Dagens köp: Vet inte ännu. Klockan är bara 9.40
Dagens håller tummarna: Att min sambo får en fisk
Dagens kram:Till min mamma
Dagens låt: Sång till friheten



Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Ja, det hade varit roligt om hon hade vunnit, men det är enormt stort att bli nominerad också. Jag tycker det är en seger i sig. :D

2009-10-18 @ 20:02:25
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0