Skönt att veta..

"Lär ett barn att läsa och han eller hon kommer att klara ett läskunninghetsprov."
George W. Bush


"Dieselbilar drar minst bensin."
Aftonbladet


"Stavhopparna är uppe på gastronomiska höjder."
Christer Ulfbåge


"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så att han lär sig till nästa gång."
Britney Spears


"Personen som har gjort det här bor kanske hos sin gamla mamma, kanske till och med tills han blir lika gammal som mamman."
Leif G W Persson


"Ja, jag såg ju den här matchen redan förra året."
Glenn Hysén ser saker före alla andra.


"Jag tycker om att läsa. Jag läser mycket. Bland annat prenumererar jag på Hustler."
Axl Rose


"Framtiden kommer att bli bättre i morgon."
George W.Bush ser ljust på framtiden.


"Jag hälsar press, radio, TV och framför allt massmedia välkomna."
Christer Abrahamsson hälsar gärna flera gånger.


"Jag fattar inte hur bussarna kan gå när det är strömavbrott?"
Carolina Gynning 


"If your parents never had children, chances are you won't either."
Dick Cavett.


"The Internet is a gateway to get on the net."
Bob Dole.


"China is a big country, inhabited by many Chinese."
 Charles De Gaulle, frankrikes förre president.


Kommentarer
Postat av: Cristian

Ja, eller hur? Bara det är ju en anledning till att komma i sommar och testa på årets skönaste magpirr.



Du är välkommen! :-)

2009-03-03 @ 10:45:09
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: M

Tack, jag & T fick ett gott skratt!

2009-03-03 @ 20:52:35
Postat av: M

Tack, jag & T fick ett gott skratt!

2009-03-03 @ 20:54:18
Postat av: kaisa

En del av kommentarena var fula. Petra

2009-03-07 @ 11:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0