tal till nationen

Sitter här och kollar på 5:an.  Magnus Betner.
Och det han säger är ju ganska vettigt ibland. Man får ju ta det med en nypa salt....  Gillar det att han driver med allt. Han lämnar ingen eller inget utanför. 

Finns det saker man inte får skämta om? Och vad skulle det då vara?
*Sexuell lägggning?
*Religon?
*Krig?

Och om det då finns saker man inte får skämta om. Vad får man skämta om?
*barn? 
*blondiner?

När går man för långt??

Vad säger ni?


Själv tycker jag om Magnus B!!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

svar: helgen blev lugn eftersom jag hade slutfotograferingen på söndagen där :) Hur har du haft det? :)

2009-06-08 @ 23:41:36
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Petra M

Jag älskar Magnus! Kan man inte skämta vad kan man då??



Spelade dock in Tal till nationen eftersom jag varit uppe 04.30 och var snortrött... Får bli underhållning en annan kväll.



Läget då?



Kram P

2009-06-09 @ 12:30:38
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0