Hej!

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men det verkar som blogg.se inte vill publicera mina mms bloggningar..

Hur är läget då? Har ni semester? Ligger ni och solar? 
Själv är jag instängd på jobbet... 2 veckor kvar tills semestern och OJ vad jag ska njuta då!! Ska inte öppna min jobb mail på 3 veckor. stänga av jobbmobilen och bara vara ledig!!!

Behöver det för sen efter min semester så startar allvaret med min nya tjänst!!!


Ska se om jag hinner förbi Nettan idag och få builderna ifrån midsommar så ska ni få se..

Sköt om er kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, två veckor kvar. Måste kännas långt just nu som sommarsolen kommer på riktigt. Aja, mycket är ju kvar när du får semester också ändå! =D

2009-06-23 @ 21:49:53
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0