Va fan!!

Ang Detta!

Vem vill bo i detta? Vem? Fastigheterna är i mina ögon obeboliga.
Jag förstår att har man ingenstans att ta vägen så bor man kvar, men vems ansvar är det när det ser ut så här?

Och om man sätter igång en massiv renovering som behövs. Vem ska betala? Fatta vilken hyrsehöjning det kommer bli för de som bor där nu! Undra om de kommer att ha råd att bo kvar?

Nej jag har en tanke om det där. Istället för rot bidraget, ge pengarna till fastighets ägarna så de kan renovera utan att de boende drabbas av en hyreshöjning.
Samtidigt så  skapar man en massa ny jobb till byggarbetarna, där det ligger varsel om uppsägnig just nu!

Fan jag borde bli stadsminister!! Så smart som jag är ;)

VOTE PETRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0