Sin egen röst

Jag bara hatar att höra min egna röst... Därför göra jag aldrig egna videobloggar utan filmar Julia när hon har något att dela med sig...

Satt i går kväll och kollade genom en massa yngre bloggar och deras videoinlägg. Herre gud!? Hör de inte hur de låter?? Nu är det inte bara Stockholmare som låter illa, utan nästan alla gör det. (jag är själv stockholmare)
Säger man mm typ så i varje mening? Eller små skrattar(fnittrar)??

Eller förställer de sina röster? och i så fall varför?





Jag är glad att jag inte är 16 igen!!! Även om livet känndes mycket enklare då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

min dag är bra än så länge..skall till malmö å skolan snart... :) Hoppas din dag med är bra

2009-08-25 @ 11:47:02
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: kaisa

Sedan när?

2009-08-26 @ 05:39:37
Postat av: ellinor

haha okej xd

2009-08-26 @ 06:24:57
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0