Kvälls bloggning

Hej bloggen!
Hur mår bloggsvären i kväll??

Själv har jag magkramper... Suck håller på att bli galen, eller galnare. Svårt att bli något somman redan är.

Imorgon så blir det kräftskiva! Ska bli trevligt. Vi har handlat allt som vi ska ha, så det är bara att baka bröd och paj i morgon.

Idag tog jag o Julia en sväng om MF (malmöfestivalen) hon skulle få pröva på att " gå på vetten" i bollarna som jag har gjort. Men det var såååå lång kö. Och när hade ståt i nästan en timme så gav vi upp utan gick till tivolit och hon fick åka en karusell och ta några lotter. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 23:16:52
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0