Ang. bild

har fått några kommentarer ang denna bild...
 

Och jag känner att jag måste förklara mig.

Jag var hemma hos AP och vi skulle göra en räkröra, och sen ha på macka. När vi står där och fixar, kokar ägg och sånt, så märker vi att vi inte har någon Gurka.

AP´s man snäll som han är erbjuder sig att gå och handla.
han går ut i hallen och efter en liten stund kommer han ut till oss i köket klädd så som han är på bilden.
Iklädd ett par jeans och AP´s skinjacka.

-Jag går nu säger han.

tro mig att jag o AP skrattade....














Och nej. Han gick inte ut så.....

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. hehe oki :D vad spännande! :D hehe..

2009-08-31 @ 14:18:09
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0