Vi torkar stjärten alldeles själva i fortsättningen? Bra.

Kan inte låta bli att småskratta när jag läser det här. Och samtidigt hålla med vad hon skriver.
Många i min generation och yngre tror att allt serveras till dem på silverfat, att allt bara ordnar sig. Plus att många utav dem har ingen aning om hur samhället fungerar.

Tex
-Jag kommer aldrig att få sparken, jag jobbar för en stor affärskedja....

-Men det är väl bara att söka sig till ett annat jobb.

-Det är väl lag på löneökning varje år?

-Om jag blir arbetslös måste jag vara med i A-kassan för att få pengar.

Jag har fått höra en massa konstigheter. Vilket får mig till att småskratta när jag läser hennes kolumn...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket :)

2009-04-27 @ 20:09:58
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket.

2009-04-27 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0