På kvällen..

På kvällen saknar jag dig som mest.

Hur du kunde få mig att slappna av,
få mig att glömma bort den jobbiga dag som varit.
Få mig att känna mig som jag igen.
Du kunde på så kort tid få mig att le.

Bara luta sig tillbaka och ta ett djup andetag.
Lyssna på vad kvällen hade att erbjuda.
Saknar hur du fyllde mig med din kraft.
Känna dig i min hand.

På dagtid saknar dig inte lika mycket.
Har vänner runt mig som stötar mig,
får mig att glömma dig
får mig att skratta.

Kommer alltid att minas den tid vi hade tillsammans du och jag.


Kommentarer
Postat av: Petra M

DU ÄR SKIT DUKTIG!!!!!!!!!!!!!

2009-04-15 @ 17:19:47
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0