Jag har väntat så länge..

på just denna dag. Och det är skönt att den äntligen kommer.


Nu drar det igång.. Allsvenskan 2009!
Bajen har sin första match borta emot Elfsborg. Är måttligt avundsjuk på dem som sitter på bussen eller tåg eller i en bil på väg till Borås för att se årets första match.

Hoppas att årets allsvenska inte ska drabbas av en massa skit som att fans kastar in saker på plan, bråk och andra skandaler som har hänt, utan att alla ska kunna njuta av att se underhållande fotboll.
Fotboll enligt mig ska vara folkfest.

Hoppas på en bra säsong med många snygga mål, bra räddningar och allt annat som tillhör fotboll...


Kommentarer
Postat av: tess

haha ja, en gång när jag var magsjuk så trodde jag att min blindtarm var inflammerad. det visade sig sen att jag hade rätt, haha! håller med om det där med alla huliganer, så himla onödigt.

2009-04-04 @ 17:03:39
URL: http://brilliantbrunett.blogg.se/
Postat av: ML

Ska jobba på en del av Bajens hemma matcher HIHI.

2009-04-07 @ 03:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0