Vem?

Om du fick byta liv med en person för en dag, vem skulle du välja?

Skulle du vilja vara i en kändis liv? Skådespelare? Fotbollsstjärna? Kungen? Din chef.

Jag vet inte vem jag skulle vilja byta liv med med.. Finns många intressanta människor där ute. Kanske pröva på att vara Hillary Clinton?  Se hur mycket makt man har som kvinnlig senator? Får reda på hur saker och ting görs i USA.
Eller Madonna? En av världens största artister, kvinna som vet vad hon vill ha och är inte rädd för att ta det.
eller så skulle jag kanske vilja byta liv med min mamma för en dag.

                    

Kommentarer
Postat av: Snusan

Jag skulle nog föredra att vara en mås. Då kunde jag skita på vem jag vill.

2008-09-15 @ 10:57:36
Postat av: Jenny

Ja det var ingen lätt fråga, tål att funderas på..

2008-09-15 @ 13:08:09
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0