Vad skulle du göra??

Vad skulle du göra om världen går under i morgon??  fast det var ju idag som den skulle gå under, men vad skulle du göra om du viste att om 24 timmar går världen under vad skulle du göra?

Jag skulle;

* Spendera tiden med Julia så klart!
* Försöka hitta ett sätt för utomjordingarna att fatta att vi människor har en gång levt på den här kolbiten som kallades tellus.
* Gå upp till min granne och säga vad jag verkligen tycker om henne. Åå Aldrig mer behöva va trevlig mot satkäringen.
* Skulle nog vara så pass ärlig mot alla jag såg. Ex. till han i affären: du luktar apa i munnen, tanten på torget: nej det är inte snyggt med gröna ögonbryn! osv Ni fattar..

Skulle nog kunna tänka mig andra saker också.. men inget jag skriver här ;)

Nu tror jag inte att världen går under inte pga av några forskare i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0