Snabb lunch...

Sitter och glömer  hur mycket klockan är, köll på att missa lunchen. 
Eftersom jag väntar samtal så får jag äta min lunch i ensamhet på mitt  kontor. (får inte prata i mobilen i vårt lunchrum)

När man sitter som jag gör idag och äter på rummet så är det lätt att man verkligen kastar i sig maten. Inte bra!

Idag är det så tyst på jobbet. kan beror på att hälften är borta. Så skönt!  ; ) Ingen som spiller kaffe på mitt skrivbord, ingen som "glömmer" sina kaffekoppar här inne, inge som retas.. Inget. bara ljuv tystnad! Som jag ska njuta resten av veckan som de är borta!

Ååå fick det samtal jag väntat på nu! Det var ett bra samtal!

Nää nu ska jag äta min lunch i lugnt och ro.. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0