Lunch date och träningskort

Än så länge har dagen varit en bra dag för mig!!

J. ringde och undrade om jag hade ätit.  Viket jag inte hade så Hon och lilltjejen kom förbi så vi kunde äta tillsammans. ÅÅ en lunch date!

Det var så mycket folk på BK så vi bestämde oss att gå in på hemköp och köpa oss en varsin sallad och äta den ute i det fina vädret.. Så mysigt..  På väg ut från hemköp såg jag att det ÄNTLIGEN stod en tjej vid SATS montern. (de ska öppna ett nytt här nere i malmö) Jag som har försökt att få tag på dem lääänge nu, perfekt. Nu fick jag min efterlängtade träningskort!!

Så en lunch date med två av mina favvo tjejer, och fixat ett träningskort. Kan dagen bli bättre?



Du vacka lilla barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0