Konferens..

Tors- Fre Så var jag på konferens med jobbet. Vilket var väll trevligt. Och en massa bra tankar och idéer kom fram.
Det som är jobbet med konferenser är all mat! Du äter massor. Nu var maten vi fick JÄTTE god så jag klagar inte, men nu när jag är hemma så går jag o e så där små sugen. Tack gode gud för frukt.

På tors em så hade vi en aktivitet där vi skulle hitta konstnären i oss. Om jag säger så här.. Min konstnär är fortfarande vilse.. Kunde inte hitta honom. Får sända ut en sökpatrull.. Ska försöka att ta en bild på konstverk så ni får se... hmm

Idag har vart en så lugn och skön dag.. bara vilat mig. Jag är verkligen jätte trött.. Fattar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0