Helgen...

Ledsen att jag inte har hört av mig under helgen, men jag har haft annat för mig.

Samanställning över min helg:
Fredag. VAB. Julia fortfarande sjuk, feber. Var hemma hos C på kvällen, behövde komma ut. Vi satt och snackade, drack en massa kaffe och hade det lagom trevligt

 


Lördag: Tog det mest lugnt på dagen. Städade lite, tvättade och annats trevligt. På kvällen var det inflyttningsfest. Trevligt. Kul att få se deras fina lägenhet.


Söndag:
var med W och tog håll i öronen. Så fin hon blev. Bingolotto på kvällen, med N, M och C. Hemmagjord pizza. Mums så gott. Tyvärr så vann inge av oss..

Bättre lycka nästa gång kanske??



Kommentarer
Postat av: Snusan

Bingolotto...nu blir jag orolig

2008-09-02 @ 09:49:57
Postat av: Petra

Ja jag vet. Kände tant varnignen komma...!! M

2008-09-02 @ 13:10:14
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0