Helgen...

Skulle nog sammanfatta mig helg som BRA!

Vart kanske lite för mycket vin i fredags men jag klarade det också. Uppe tidigt i Lördags och shopade skor till Julia. Tittade lite om jag hittade något intressant. Och det gjorde men jag men orkade inte slås med alla som var ute och shopade. Nu minns jag varför jag inte shopar på en löne helg!!!  Suck... Men jag har hittat saker jag vill ha, så nu är det bara att gå in i butiken och köpa det.

Igår söndag var vi och bowlade och åt buffe.. Riktigt gott. Synd bara att när jag kom hem märkte jag att jag hade feber så nu är jag hemma från jobbet.. Suck  varför händer detta alltid mig? Men jag förstod att nåt var fel när jag, JAG lyckades slå två strikar i rad!!!

Min gudson... I mina glasögon... Så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0