ESF 2008

Nu är ESF över, men det kommer att ta ett tag för mig att komma över ESF. Så många intryck, så mång känslor Så mycket allt.

Det var besökare från hela världen. En del pratade Svenska, en del engelska. Några gjorde man sig förståd med i alla fall. Man fick tekna lite osv..  Men det gick bra det med.

Det var mycket som hände under dessa dagar, tyvärr hann jag inte med att medverka på de seminarium som jag ville men jag fick träffa en massa intressanta människor och höra deras åsikter, och veta hur de jobbar osv.

Bilder ifrån dagarna kommer senare.

Det som imponerade mest på mig var nog paraden i lördags. 10´000 männikor som ställde upp och gick dessa 7 km. Det var musik. sång, dans. En fest. Några mindre incidenter men inget allvarligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0