2009..

Vet det känns lite långt fram men tiden går fort.
Som ni vet så kan jag inte leva utan min kalender, och jag gillar att ha en pappers kalender. Där jag kan skriva ner det jag ska göra. Känns som om jag har bättre koll då.
Jag sitter och kollar lite på sidor som kan tänkas ha en snygg bra kalender som skulle passa mig och tro mig jag hittade en as bra sida!!

http://www.personligalmanacka.se/

Ni måste kolla in sidan. Jag har redan beställt min!!!

Nu till något annat.. Igår gick och gick jag eftersom jag låg lite efter med min steg, tänkte ta igen lite av det jag missat.. Så jag går till och från jobbet. Är ute med hunden i ca 1 timme. Men när jag kommer hem så ser jag att det bara blivit 3921 steg!!!!!!  VA?! Vad är detta? Fungerar inte den här nya steg räknaren så vet jag inte vad jag gör! Grrr

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kalendrarna från personligalmanacka.se är super fina och bra.. Har en..

2008-09-03 @ 11:15:29
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0