Ullared...

I morser kl 04.15 så ringde min resekompis och väckte mig, upp o klä på sig och göra sig klar för avresa mot Ullared. Resan tog nästan 2 timmar, sov en av dem... :)
Väl framme så trodde vi att det inte skulle vara så mycket folk.. men tror vi blir chockade när vi ser att det redan e kö. Och de som öppnar kl 07.00
Som tur var så tog det inte allt för lång tid att komma in, Men redan nu kände jag att jag var lite trött på detta, men skrattar mest pga av min trötthet...

Jag la märke till en sak. Att alla som var där, var alla ute efter en å samma sak. Fynda, puttas och störa mig i mitt shoppande! ALLA!!  Efter ett antal timmars shoping så e vi äntligen klara! 3 st stora kunbdvagnar fulla.. (allt var inte mitt) 
Ställer oss snällt i kö för att betala och detta tog nog ca 45 min. Suck..

När vi alla betalat så var det dax att gå ut, Vid detta lagret så är vi nådigt hungriga.
Hahahah Vi fick till och med stå i kö för att komma ut... hahhah Skrattretande!

Ett par tusen lappar senare och fattigare så är det dax för hemresa.. ÄNTLIGEN!!!

denna dag kommer jag inte att glömma..

tack för alla skratt!!! Puss på dig!

    Säg aldrig att man inte få plats i en SKODA! hihih som förbi passerande bilar kollade.


   "fuck you i drive a SAAB"  Och vem bryr sig??? NÖRD!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh.. Ska till Ullared den 15 nov och jag vet att alla kommer störa min shopping då... Ler.. Jag hoppas du fyndade något skoj i alla fall..

2008-10-11 @ 20:30:13
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! hoppas du får en trevlig kväll:)

2008-10-11 @ 20:34:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej. Jag har tagit kort på Globen m den rosa texten var där första dagen(ingen kamera hm, smart.)Nu är den bara rosa, förrutom fre, lör då va den BLÅ????? Jag tror texten kommer sen när galan är 28, men jag ska kolla igen.



puss

2008-10-12 @ 22:09:07
URL: http://babesontou.blogg.se/
Postat av: kaisa

okey det ska jag komma ihåg när du kommer hem till Stockholm. Gå ut med din sysser jessie, så hälsa jag på dig på psyket

2008-10-25 @ 06:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0