Skön känsla...


Bajen e bäst i stan!

Hammarby tog en mycket skön seger i säsongens sista derby. Bajen vann med 3-0 efter mål av Erkan Zengin, Charlie Davies och "Lolo" Chanko. Så nu är det åter bevisat - Bajen är bäst i stan.

Text och bild hämtad från www.hammarbyfotboll.se


Jag älskar att kolla på fotboll. Det är en skön känsla att se sitt lag springa in på planen. Stämingen i klacken alla sjunger..
Trist bara att jag sitter hemma i min soffa och kollar på de flesta bajen matcherna, fast jag kan vara lika laddad framför Tv´n som när jag är på plats! men igår ville jag verkligen vara  på Råsunda och hoppa, sjunga som alla andra bajare.

Det hjälper ju inte heller när jag får ett mms av en som är på plats!! Suck!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart är bajen bäst!!!

2008-10-22 @ 10:53:22
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0