Om mig...

Namn: Petra

Födelsedag: 5 februari

Stad: Malmö, men kommer från Stockholm


Favoritmat:
sushi, All sorts fisk

Drink: Vin men en hederlig bärs funkar också.

Film: Äventyr, är såld på tex. The League of Extraordinary Gentlemen, fantastic 4,Pirate of the carribbean.


Teve:
Scrubs

Hobby: Tycker väldigt mycket om att sova, bada i badkar eller pool. Vara med vänner och familjen.


Favoritmusik/artist: 
Är en allätare

Favoritlag: Bajen Hammarby för er som inte fattar det!


Utrustning:
ett yrväder till dotter 7 år!

Favoritwebb: http://www.youtube.com Där kan man hitta ALLT

Dold talang: Jag har lätt för att lära mig låt texter.


Bästa läxan livet lärt dig:
Att varje gång man gör ett misstag så kan man se det som en läxa som livet lär en.

Det visste du inte om mig: Jag har spelat blockflöjt i två år! 


Kommentarer
Postat av: Snusan

Aha!! Nu vet vi vem som ska spela på nästa revisionsmiddag. Hoppas du mår bättre.

2008-10-03 @ 08:25:09
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0