Aldrig mer ska jag..

Klaga på vårdcentralen, här hemma.
Igår nån gång under FM så får jag nå utslag på hals, nacke och ned på bröstet. Röda kliande utslag. Efter som jag har fått detta en gång innan men gjorde inget, så tänkte jag att jag denna gång jag kanske prata med en läkare..

Så när klockan är ca 15,45 så ringer jag till Vårdcentralen för att kolla vilka telefontider de har. Så att jag kan ringa dagen efter. tro ni jag blir chockad när de SVARAR!!!
Efter jag har pratat och förklarat mina "besvär" Så frågar den trevliga sköterskan mig om jag har möjlighet att komma till dem nu. Hon ville titta på mig... Eller min utslag. Så jag cyklar dit. och doktorn kom fram till att jag har nässelutslag!
Inge större fara det vill säga.. inge fågelinfluensa här inte. jag kommer inte att dö!!

Ska nu behandla med hydrokortison salva och allergitabletter till utslagen har lagt sig. Och om 6 veckor ska jag tillbaka för att göra ett pricktest för att ta reda på vad det jag är allergisk mot!

Här är en lista på saker jag hoppas jag är allergisk mot

*Börja jobba innan kl 10.00 på morgonen
*Kyla kallare än 5 grader.
*Tjatiga människor.
*Kallt svart kaffe
*fulla odrägliga killar.
*Falsk sjungade idioter
*gamla tanter och gubbar


Vad finns det för botemedlel till det?


Kommentarer
Postat av: Joel

det går skit xD hahaha, jag fattar ine ett skit å ja nu kan ja inte uppdatera bloggen om ja inte sparar om kodmallarna hela tiden XD så ja, de går inte så bra : ) haha

2008-10-07 @ 09:49:54
URL: http://baoel.blogg.se/
Postat av: kaisa lindblom

hur gammal?

2008-10-08 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0