Samtal med min 7-åring

Här om dagen så satt jag och min dotter och kollade i hennes nya skolkatalog.

Och när vi kommer upp till de lite äldre årskurserna så säger Julia, samtidigt som hon pekar på en tjej i 9:an

-Mamma, kolla henne där. Hon tror hon är cool bara för hon har en massa smink. Men jag tycker inte alls hon e fin. Man är mycket finare om man är sig själv.

Jag har aldrig vart så stolt som mamma. Frågan är bara om hon tycker samma sak när hon går i  9:an!

Sen efter det så satt vi och pratade om hur olika människor se ut. Och att man tycker om olika stilar osv osv..


mm som Julia sa och pekade på en EMO.


-Ja, mamma han tycker om svart och då får han väll klä sig i svarta kläder.


Kommentarer
Postat av: Snusan

Ha!! Kolla min dansplåga :-))

2008-11-07 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0